Pyssliga jag.

Skönt att vara ledig idag måste jag säga. Väldigt skönt. Snart har jag lite längre ledighet, ännu bättre!
Julkorten är färdigskrivna nu ska frimärkena på och sedan iväg med dem på lådan. Hälften av alla julklappar är inslagna. Tyvärr tog tejpen slut så jag får fortsätta när Mattias kommer hem med mer tejp. Det ska bakas lite julgodis, mest för att det är så kul men att det är gott är ju en bonus hihi. Fast detta ska icke nallas av förräns till jul ;)

Nästa sak på min lååånga "to do" lista är att vika ihop all tvätt. Vi lyckas alltid samla på oss alltför mycket ren tvätt innan vi får för oss att vika ihop den så våra garderober blir överfulla varje gång (För mycket kläder? Skulle inte tro det!) Tänkte iallafall passa på att se en film medans jag gör detta. Det gäller bara att komma på vilken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback