Lite nyare.

Nu har min kära sambo hjälpt mig lite med designen här :) Så fint så.

Det händer inte mycket annat, har utbildning denna veckan på jobbet, sista dagen imorgon. Sen är det vanligt jobb som gäller igen.

Fick nytt schema idag, alltid lika kul! Har härligt semester i jul i 10 dagar! Jobbar dock nyårsafton men bara till 21:15 och eftersom det inte blir nytt år förrän 00:00 (har jag hört) så finns det gott om tid att fira! Det är ju ganska bra betalt då också :)

Ska dra mig mot sängen nu, lägga mig med nyheterna på i bakgrunden och glutta lite i Vi i villa, en av mina numera stora passionera är numera inrednings och hus tidningar och vi får massvis och sen har jag nya Hennes som jag inte ens öppnat ännu.

Näpp, sängen var det. Via garderoben för att lasta in alla ihopvikta rena kläder, när vi väl tar tag i att vika ihop det rena så blir det väldigt mycket på en gång så jag kan lova att imorgon är det stor beslutsångest om vad jag ska ha på mig :)

Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback