Nu är det kväll igen.

Fredag imorgon. How nice. Ska bli skönt med lite ledighet.

Två lokaler är ni preliminär bokad till bröllopsfesten, det känns väldigt skönt. Beslut om vilken blir när vi har tittat på dem i mellandagarna. Mattias fixade idag även en bokning för bröllopssviten. Nice. Han är så underbar som hjälper till, man har ju hört historier där grabbarna vill göra allt annat än hjälp hehe. Jag är glad att Fia och Karin också är så sugna på att hjälpa till. Känns bra. För jag kan faktiskt förstå varför endel tjejer blir som galna när det gäller sina bröllop. Jag börjar bli knäpp redan.

I helgen ska jag försöka att inte stressa upp mig alltför mycket iallafall. Julmarknad ska bli så mysigt och sedan bara umgås och ha kul resten av helgen!

Nu ska jag ta senaste Familly Living och lägga mig i sängen. har haft väldigt svårt att somna de senaste nätterna och att sova överhuvudtaget. jag bara vrider och vänder på mig hela tiden. Suck.

Stoppar in en bild på en enkel men fin brudbukett...

image25

Kommentarer
Mlir säger:

Lägg in ett besök på akleja oxå de har urfina brudbuketter i fotoalbum som man får titta på det var där i jag hittade min brudbukett ;)

2007-11-23 | 14:58:07
Bloggadress: http://emmelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback