1 April...

Har inte gått så bra att blogga i helgen då blogg.se håller på att fixa en massa. Men nu är jag förhoppningsvis tebax och allt som det ska igen.

Slogs av att det faktiskt bara är fyra månader till bröllopet på tisdag. Ojoj tiden går ju så fort. Dags att sätta igång med allt småpyssel tror jag.

Helgen har varit ganska lugn för vår del.Vi var och storhandlade i lördags och i söndags hade vi massa fix här hemma. Har bland annat planterat min änglatrumpet som jag har fått av min systers svärmor. Hoppas den tar sig nu!

Allt snö har nästan försvunnit här också.Härligt! Vill att värmen ska stanna kvar denna gång!

Vad händer annars? Njae inte alltför mycket, jobbar lite kväll denna veckan. Länge sen jag gjorde det så det är kul!

Ska ta och äta lite frukost här nu och sen fixa matlåda och duscha. Sen är det bara att traska iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback