Bedtime

Det börjar bli dags att sova nu...

När jag stod inne i badrummet förut såg jag att jag allt hade blivit lite lite skär om kinderna. Så går det när man sitter ute i solen och myser :)
Utemöblerna är nu framme (även om det ska bli snöblandat imorgon) och det var härligare än härligast att bara sitta och njuta av våren. Allt detta vårväder gör mig så glad, förutom när man vaknar alldeles för tidigt av fågelkvitter då vill jag bara kasta något hårt på dem trotts att de är så fina annars.

Har jobbat några timmar nu på kvällen idag. Tiden gick snabbt tack vare trevligt sällskap. Tur det. Annars är det aldrig skoj att jobba en lördagkväll. Eller hur?!

Ska krypa ner under täcket nu och bläddra lite i någon av alla hustidningar som vi har. Alltid roligt med lite tips och idéer.
Imorgon är det upp tidigt och iväg att jobba och slita. Puhh. 6 arbetsdagar kvar till  nästa helg. Blä.

Jag väntar hela tiden väldigt spänt på att Jennie och Ante ska bli föräldrar. Any day now. :)


Kram och GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback