Fredag.

Snart dags för lunch och sedan bär det av till ännu en kväll på jobbet. Min kära far och hans sambo kommer hit ikväll och stannar över helgen. Vad vi ska hitta på beror lite på vädret tror jag men antingen så blir det pyssel i trädgård osv eller så kanske vi åker till Ikea för att handla en bokhylla, byrå och lite sånt!

Har bestämt mig för att det är vår nu förresten och därför har alla mina fina vårskor kommit fram. Invigning för säsongen idag blir det. Hääärligt!

Om mindre än en månad fyller jag år också. Börjar bli gammal nu... 24 känns inte så speciellt men nästa år 25 och sedan 5 år till 30. Oj oj! Fast jag har ju hunnit med ganska mycket. Köpt hus, ska gifta mig, tar körkort. Det rör på sig liksom.

Nej nu ska jag titta lite mer på Jay Leno innan jag fixar lunch!

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback