Konsten att göra så lite som möjligt.

Det är skönt med en ledig dag såhär mitt i veckan. Mina planer för dagen var att göra så lite som möjligt och det är precis vad jag gör. Vaknade och hade absolut ingen träningsvärk från Friskis passet igår. Tjoho tänkte jag. Men jag kan lova att efter någon timme i rörelse så känns det att jag rörde på mig igår! Men det är det värt! När man har träningsvärk så vet man att man gjort något bra ju!

I eftermiddag ska vi till vårdcentralen och vaccinera oss. Lika bra att ha det gjort nu ett tag innan resan så slipper vi stressa med det sen.

Tror att jag ska göra en liten smoothie till mig nu. Lite små sugen och iom mitt nya liv så får jag inte äta någe onyttigt i veckorna. På helgen är det ok, för man kan inte sluta med allting bara rakt av sådär men i veckorna ska jag sköta mig!
Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback