Sista dagen i augusti

Har inte gjort särskilt mycket idag egentligen. Vi sov länge, vilket alltid är lika skönt eftersom man av någon anledning alltid kommer i säng så sent på helgerna. Efter några mumsiga räckmackor till frukost, fortsatte jag pyssla med all jäkla tvätt som vi hade och Mattias såg till så att det inte regnar in i höst/vinter/vår igen.

Framåt eftermiddag begav vi oss in till "stora byn" där vi åt jättegod middag med vänner :) Vi kom hem för en liten stund sen bara.. nu sitter vi och kollar lite på tv, måste ju bli lite trötta så vi lyckas somna sen. Alltid så svårt att somna på söndagar. Har nog lite tvätt jag kan sysselsätta mig med att vika ihop.
Kan lova att jag inte har särskilt mycket otvättat längre, det ger mig väldigt många val på morgonen dock och det är inte alltid så bra. Jag är ju så velig.

Imorgon är det redan 1 september och idag är det 1 år sedan vi flyttade in i vårat underbara hus!

Nu ska jag vika tvätten och hoppas att det funkar som ett bra sömnpiller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback