Förkylningen håller i sig

Jag förstår ju att den inte ska släppa direkt, men det är ju så tråkigt att vara sjuk, visst är det?
Jag kommer ihåg när man var liten och sjuk så man fick vara hemma från skolan. Då var det till och med kul ibland för man såg på film och hade en förälder hemma som pysslade om en.
Men är man 24 år hemma och sjuk så är man det själv. Finns ju ingen anledning för min man att vara hemma från jobbet bara för att jag tycker det är tråkigt att vara själv.  Imorgon hoppas jag att värsta hostan släppt så jag kan släpa mig till jobbet. Där går tiden fort iallafall!

På fredag är det dessutom julfest och eftersom vi ska förfesta här så vore det ju en fördel om jag var frisk ;)

Nu har jag fått beklaga mig lite iallafall... känns lite bättre.
MTV är min nya bästis förresten , alltid något som går att titta på. Musik blir man aldrig trött på. Dock så har de idag spelat Britney från 10 och fortfarande... puhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback