Julklappsshopping

Idag har vi och halva småland varit i Växjö och handlat julklappar. Nu är vi nästan klara iallafall, väldigt skönt. Jag vill verkligen inte ge mig ut nästa helg för det blir ju bara värre och värre för varje dag innan jul. Jag kommer ihåg när jag jobbade i bokhandel. Sista veckan innan jul gjorde man inget annant än att jobba, äta sova. Vi kunde nog ha slagit in paket i sömnen allihopa ;)

Nu när jag inte jobbar i butik så tycker jag alltid det känns så konstigt med så mycket ledig tid i december. Men man vänjer sig, jag lovar!

Imorgon ska vi bära in en massa ved, kanske baka mammas special bullar (mums!) och göra klart julkorten.

Just nu är det Mrs Doubtfire på tv.


Ja just det ja, vi såg en rolig grej idag. Ett luciatåg på motorcyklar, de hade hela utstyrslarna på sig och så körde de i stan, fyndigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback