Shake me, break me!

Hmm.. jordskalv i Sverige. Det hör man inte alltför ofta. Jag lyckades dock sov igenom det. När det väl händer så vill man ju uppleva det liksom. Många jobbarkompisar som bor lite runtomkring mig hade känt av det ordentligt. Skulle ju kunna bero på att vi bor på en höjd också, vad vet jag.

Iallfall så är det tisdag idag och nedräkningen mot jul är i fullgång. Känner att jag behöver den långa ledigheten ordentligt nu. Går på reservtanken! Tror dock att ganska många känner så. Vi har jobbat hårt i höst eller hur?

Har kommit fram till att 2009 har jag inga löften och inga saker jag MÅSTE. 2008 var det både körkort och bröllop men jaa, som ni vet är ju de avklarade. Jag SKA däremot komma igång med träningen 2009 men det MÅSTE jag inte det SKA jag. Förstår ni skillnaden? Jag har liksom inget måste, för ibland kan nog det sätta käppar i vägen eller jaa.. sluddrar jag?

Är så seg och trött o huvudet idag så ibland undrar jag vad jag säger.

Ska iallafall göra en riktig gourmet middag nu med makaroner och falukorv. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback