Mysig bebisdoft och pannkakor.

Det är väl vad min dag har innehållit. Jobbat, såklart. Min jobbarkompis Marie kom och hälsade på med sin söte 1,5 månad gamla son. Så söt. Och mysig. Och så luktar bebisar något särskilt, bajs säger Marie men det var nog inte riktigt det jag menade ;)
Iallafall så var det helt underbart att hålla honom. Sötnos!

Fick vandra hem från jobbet idag eftersom jag igår påväg till jobbet fick punka på bakdäcket :( Det gick att vrida ur hela mig när jag kom hem förut. Paraply är ingen idé eftersom de blåser bara sönder direkt :(

Har stått hur länge som hellst och stekt pannkakor också. Gott men det var ju en evighet att göra när det ska bli matlådor osv.

Dax att betala in lite räkningar, ni glömmer väl inte det?

Sen lite småpyssel hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback