Söndag.

Helgen rullar på lika fort som vanligt.
Ska iväg och jobba några timmar nu snart. Ganska skönt med ett 5 timmars pass på en söndag. Synd bara att det är på kvällen.
Har inte gjort alltför mycket idag, laddat om Ipoden med ny musik, beställt några kläder från Ellos (bäst att passa på när ma har rabatt osv). När jag kommer hem är planen att börja läsa en ny bok. Har inte riktigt haft så stor lust att läsa de senaste veckorna. Men så hade syster med sig två böcker till mig och de kan jag inte motstå.

Var det någon mer än jag som blev chockad av Mellis igår förresten? Hallå. Jag blev så glad att Sanna gick vidare för hennes låt var så härlig. Men Carola och Andreas till Andra Chansen. Äntligen börjar svenska folket göra rätt! Låten var helt okej, men jag stör mig bara lite på henne det är allt. Tror inte jag är ensam om det.

Nu är det snart dags att röra på sig... ha en mysig söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback