Bröllopsplaneringen...

Jodå den går framåt. Min klänning är klar, tärningarnas klänningar ska jag ta itu med nu i veckan eller ikväll om jag hinner med det.
Fotograf har vi nu också, är väldigt glad att vi fick dem som vi så gärna ville ha.
Vi har fått några offerter från catering företag och ska se till att få några till och sedan bestämma oss.
Man tror inte att det ska vara så mycket hela tiden men det är det, jag lovar. Vissa nätter i början av planeringen låg jag sömnlös och gjorde bordsplaneringen hehe. Vilka I-landsproblem jag har egentligen.  Allting kommer att bli toppen det vet jag för jag ska ju gifta mig med den jag ÄLSKAR, det är det viktigaste!

Kommentarer
Scott säger:

Yeah, sometimes the planning can be a bit of a downer ahead of the big day. Hopefully everything worked out for you and you had a wonderful day.

2008-08-22 | 18:13:22
Bloggadress: http://www.cateringcentralen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback