Fredagskväll och blåsväder.

Åhh så härligt det är med helg.
Det känns alltid så skönt att vandra hem från jobbet på fredagen då man vet att man inte ska gå dit på några dagar eller hur?!

Hade hoppats på bra väder denna helg men det verkar inte som det, nu hade vi visst fått klass 2 varning här nere. Hoppas att det är överdrivet. Regnet står som spön i backen och så blåser det som in i h-vete.

image120
Inte världens bästa bild men det syns iallafall lite hur blöta rutorna blivit ;)

Fick för mig att jag har haft dåligt med bilder i bloggen på senaste tiden så nu har jag sprungit runt med kameran ett tag och tagit kort på allt möjligt....

image121
Fint med ljuslyktor på vedspisen i köket. Tändaren ser dock lite fel ut där....

image122
Smarrigt!  Det blev lite häftigt eftersom man ser hur det ryker om maten. Mumsig och lyxig kvällsmat. Potatisgratäng, lövbiff och för min del även oliver.

image123
Min darling och jag.

image124

Lizzy fick också fredagsmums. Tonfisk. Här ser hon lite arg ut över att jag måste föreviga att hon äter.

image125

Efter maten skulle det gosas.

image126

Nu ska vi se På Spåret . Ha en mysig fredagskväll, hoppas ni inte blåser bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback