Sicko.

Sitter i soffan insnurrad i en fleecefilt. Huvudet dunkar och näsan rinner :( Ingen höjdare att vara sjuk. Megaförkyld har jag blivit. Det värsta med att vara sjuk är att jag blir så himla rastlös. Jag pallar inte att bara sitta still och vila, men jag ska göra mitt bästa att försöka iallafall. Kanske skulle se någon film eller läsa lite i en av de nya böckerna jag fick i helgen.  Något jag absolut inte får missa är ju iallafall Våra Bästa År, kan ju aldrig se det annars för jag jobbar så nu har jag chansen.

Krya på mog!

Kommentarer
Jennie säger:

Tack för besöket och de fina presenterna =) Joar testade nyckel"skallran" idag, den fick klart godkänt! Har varit o sett sex and the city idag! Helt klart värd att se! Mysigt! Ses snart, bröllop på G! Krya på dig också, tur det kommer nu ju! Kram

2008-07-01 | 23:14:02
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback