Ännu en helg har sprungit iväg.

I helgen har vi varit iväg och hälsa på familj och vänner! Egentligen skulle vi ha träffat prästen idag på förmiddagen, men de ringde igår och sa att hon var sjuk. Vi gick upp tidigt och åkte hem istället. Mattias stack iväg till jobbet ett par timmar och jag hade tänkt klippa gräset men så gick gräsklipparen sönder :( Så jag sov en liten stund istället. Vaknade vid 5 i morse av en ond hals och rinnig näsa. Känns som om jag har en bauta förkylning på g. 

Lite bilder från helgen...


Den fina kaktusplanteringen!


Pappa och jag. Vi var ute och åt middag pappa, Fia och jag, Sedan hamnade vi på en uteservering.
Härligt!


Fia njuter av ölen!


Mycket att bära på!


Fia, min kompis (och en av mina tärnor) Emmie och hennes pojkvän Robert.


Mamma Jennie och underbart söta Joar. Så härligt att äntligen träffa er!

Vi avslutade helgen igår med att gå på bio. Jag och Fia såg Sex and the City filmen. SÅ bra. Jag var nära på att börja gråta typ hur många gånger som hellst för allt som hände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback