Då var helgen slut igen.

Visst går helgen fort.

Vi har varit iväg på hembesök i helgen. Roligt att träffa familj och vänner men STRESSIGT värre. Suck! I fortsättningen blir det att göra schema över när var hur och vem man ska träffa typ. Man vill ju hellst inte glömma bort någon heller. Det ska vara rättvist.

Vi har fått en heldel bröllopsplanerande klart i helgen. Hår och smink är bokat, catering är fixad lite till nu kan man säga, min ring är beställd. Vi har tittat på kyrkan, äntligen! Mycket bra jobbat! Inbjudningskorten är de också snart klara.

Jag har övningskört jätte mycket också. Stadskörningen är ju inte så otäckt egentligen. Bara ibland ;)

Nu tar vi det lugnt här hemma, film lite senare...


Här har ni mina snygga stövlar som jag ramlade över och som fick följa med hem!
image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback