Vår, vår, vinter, vår.

image156

Tänk vilken syn jag möttes av när jag kom hem idag. Den högas temperaturen beror dock på att fönstret på kontoret är inplastat på grund av lite läkage. Och så låg solen på och stekte. Men ändå. Inte ofta man ser dessa temperaturer i mars. Man kan ju alltid drömma vidare.

Kompade hem lite tidigare idag, jätte skönt. Har fått jätte mycket gjort. Bakat muffins till fredagsfikat som jag ska ha imorgon istället eftersom jag är ledig på torsdag och fredag. De blev så fina. Med lila och rosa hjärtan på, väldigt jag.

image157

Sitter här i soffan med vår nya laptop. Härligt att ha en hel, nya och fin dator i knät samtidigt som man tittar på tv. Nu kan jag dessutom lägga in bilder här. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback