Även en negativ dag kan ha små små ljusglimtar!

Mitt roliga paket från Ellos kom idag! Yeey! Hur många tjejer blir inte glada över nya kläder? Dessutom satt allting faktiskt bra. En kofta var lite stor men när jag har tvättat sen ska den nog sitta perfekt!

Hade beställt nya gardiner till sovrummet också. Typ guldfärgade med medaljong mönster. Problem med dem är att jag inte hade en tanke på att kolla längden på dem. En gardin längd är en längd liksom. Nu är det inte bara 10 cm korta utan de är halva om man kan säga så. Det fattas typ en halvmeter/meter ner till golvet. Visst bra så slipper de bli skitiga längst ner men jaaa jag vet inte vad jag tycker.... Mattias får nog avgöra sen. Annars åker de ut i hallen, för där har vi en soffa framför fönstret så där gör det ju inget om de är för korta.

Nu ska jag skriva in mitt nya schema i min kalender. Är så glad för jag har sammanlagt 10 dagar ledigt över jul och nyår. vet ni vad jag ska göra förutom att fira jul (såklart?) Börja renovera! Vi ska måla vitt i både övre och nedre hallarna där det är grått nu! Härligt att komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback