Ett ovanligt sätt en uppkörning kan gå fel på.

Idag hade jag uppkörning inbokad!
Innan ni jublar och grattar så ska jag beräta vad som hände.

Allting började bra, jag körde stadstrafik osv och så skulle jag iväg och parkera på en stor parkering, uppdraget var att backa in på platsen. Jag står då jäms med en ruta och ska börja svänga lite men innan jag gör det så säger det PANG, och en bil har backat in i sidan på oss.
Att fylla i papper osv tog ju sin lilla tid så jag hann inte köra tillräckligt mycket för att kunna bli godkänd. Jag får självklart en ny tid och behöver inte betala för den men kan man ha mer otur?

Väl hemma här brast allting och jag har nu slut på tårar för denna gången. Det enda positiva jag kan se är att nu vet jag hur en uppkörning går till och jag behöver inte vara lika nervös nästa gång och att det inte var mitt fel att vi blev påkörda.

Så nu vet ni... idag hade kunnat vara dagen jag tog körkort men istället blev det dagen då jag blev påbackad. Det suger.

Kommentarer
cillan* säger:

Åhh näe vilken otur becca!!!! gud va irriterande, men du fixar körkortet nästa gång och som du sejjer d e juh inte ditt fel!!!Vikka idioter d finns då!!!! MAssor me kramar till dej*

2008-11-03 | 16:05:25
Jennie säger:

Nej! Fan, vilken idiot. Dåligt att du inte fick möjlighet att fullfölja uppkörningen! Men kanske vara skönt att slippa vara orolig efteråt? Man kan ju bli lite skakis. Vilken otur, vilken idiot! Hoppas han/hon skämdes! Nästa gång går det kalas bra! Kram!

2008-11-03 | 17:28:17
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/
Marie säger:

s FÖRLÅT!!!! Men lovar att du en dag kan skratta åt eländet. Förstår sannerligen din bitterhet och alla tårar, men det är ju helt osannolikt!!!!Bli påbackad på uppkörningen så man får ny tid. Låter ju som sämsta looserursäkten när man blvit kuggad. VET, VET, VET att så inte är fallet och självklart tycker jag oerhört synd om dig(och mig som får vänta längre på besök ;-) ) men se det positivt, nästa gång kan bara gå BÄTTRE! = godkänt körkort VEM kan kugga dig efter detta! HEJJA; HEJJA, tusen kramar

2008-11-03 | 18:28:31
Mlir säger:

Du får se det positiva i det hela ;) det är inte många som kan säga att de blev påkörda under uppkörningen och att det INTE var deras fel :P Bättre lycka nästa gång... KRAM!

2008-11-03 | 18:56:37
Bloggadress: http://emmelie.se
Britt Tufvesson säger:

Fy fan vad surt .. Tycker att de kunde ha fixat fram en ny bil så du kunde kört vidare eller senare på dagen iaf...Men men nu e det ju så ...JAG HÅLLER ALLA TUMMAR FÖR DIG !!! !!! !..Kramizzz

2008-11-04 | 08:30:40
Bloggadress: http://bubbis73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback