"förjular"

Idag har jag fuskat. Vi har "förjulat" här hemma. Råkade snubbla över julmust när jag skulle köpa mjölk så den fick följa med hem. Sen hade vi köpt pepparkakor också, sist vi handlade. Mmmmumma!
Julmust eller must i största allmänhet funkar inte när det är varmt ute. Så det är himla tur att det är -2 grader ute ;)

Såg på aftonblaskan att det skulle bli "snöoväder" på fredag, spännande. Hoppas dock att det inte blir så illa att pappa och de inte kan komma ner :( 

På fredag ska jag på after work med halloween tema! Yeey! Jag kommer vara så otäck tror jag hihi, Vi ska även klä ut oss på jobbet. Får se hur hemsk jag orkar göra mig då, börjar nämligen 06:45 och jag tänker ju inte gå upp halv fem för att fixa mig!
Vad jag ska vara är lite hemligt än så länge...

Kommentarer
Mlir säger:

Väntar på kort ;)

2008-10-30 | 21:38:02
Bloggadress: http://emmelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback