Gratis är gott!

Jag måste tipsa er om GratisBio, ni har säkert redan läst om det eller så är ni redan medlemmar men jag berättar iallafall!

"Vad är GratisBio?

GratisBio är ett nytt koncept där vi belönar våra medlemmar med biocheckar och presentkort när de handlar eller registrerar sig hos våra välkända annonspartners.

Hur fungerar det?

  1. Bli medlem hos GratisBio genom att gå in på denna länk
  2. Samla poäng genom att klicka på någon av våra annonspartners länkar med reklam eller erbjudanden och följ anvisningarna.
  3. När du fått in 400 poäng kan du logga in och beställa biocheckar från avdelningen "Mina sidor". "

Jag har läst om väldigt många som verkligen har använt tjänsten och fått biopresentkort och även andra presentkort, så varför inte? Det finns alltid tillfällen då man sitter framför datorn och gör ingenting... varför inte besöka GratisBio då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback