Ibland vill man helt enkelt inte.

Det blev en kort arbetsdag för mig idag.

Jag började dagen med körlektion, det gick kanon bra och förhoppningsvis lyckas jag snart :) Sen kom jag till jobbet och såg framför mig hur jag satt på min plats i min ensamhet hela kvällen. Men jag blev så lycklig när de sa att man fick kompa. Problemet var bara nu eller aldrig. Jag bestämde mig för att unna mig en ledig eftermiddag. Så nu sitter jag här hemma och lullar lite för mig själv!
Ska åka in till byn om en timme o handla lite mat med min make :)  Sen hinner jag tvätta en tvättmaskin och skriva fler adresser på tackkorten. Yeey! Känns bättre att man har gått hem från jobbet när jag har fått saker gjorda. 

Nu ska jag ta och skriva lite inköpslista för matinköpen. Vad ska vi hitta på att äta i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback