Ingen rubrik

Top Model är över ännu en gång, för en gångs skull vann faktiskt den person som jag hoppades på. Blev riktigt förvånad.
Sitter och funderar på om jag ska titta vidare på tvn eller om jag ska gå och lägga mig med min bok. Tänk om min bok kunde komma till mig o soffan ;)

Nu är det förresten halvvägs till helgen, det är väl skönt?! Ska ni hitta på något kul? Det ska jag kan jag lova :)

Har ni sett min lilla ROSA BANDET banderoll i högra hörnet? Jag tycker det är väldigt bra att oktober är en rosa månad! Jag har planer på att köpa både ett rosa band och några andra rosa saker som bidrar till rosa bandet!
Om man klickar på banderollen kan man även bidra där :)

Kommentarer
Jennie säger:

Ska ju träffa dig! ;)

2008-10-01 | 23:16:22
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback