Nu luktar det riktigt gott i köket!

Eftersom det ser ut såhär  ute idag...
 

... så passade jag på att fortsätta med mitt bakande. Fast idag har jag gjort lite mer matiga saker. Köttfärspiroger och pajer, det blev skaldjurspaj och köttfärspaj. Perfekt att ha i frysen och ta fram och värme när man har tränat eller inte gjort någon matlåda! Betydligt nyttigare än köpemat också för den delen.

  

Pirogerna blev lite större än planerat men det funkar ändå!

Eventuellt gör jag lite muffins sen också, mest för att ta slut på alla jäkla ägg som jag  köpte hihi. Tur att vi har en stor frys!
Så nu vet ni, om ni kommer på besök så kan ni få fika ;)
Lockande?
Kan tänka mig det!

Kommentarer
cillan* säger:

åhhhh Du e så gullig becca en riktig hemmafru som jobbar mattias e lycklig kan jag tänka!!!=) Krama

2008-10-18 | 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback