Efter en dag i mitt nya hår

Det är så kul att alla tycker att jag passar i min nya frisyr! Jag är fortfarande väldigt ovan och det lär ta ett tag innan jag känner igen den där personen i spegeln hehe.

Idag har det varit en jätte fin och solig höstdag. Synd att jag suttit inne på jobbet större tid av den. Kompade dock hem tidigare idag och det var riktigt skönt. Fixade lite hemma och så, sånt som man inte har hunnit i veckan!

Jag försökte göra paj för att glädja min make, jag vill tillägga att jag inte är överdrivet förtjust i paj. Både att äta den och göra den är ingen höjdare tycker jag. Iallafall så blev den väl okej men ingen matlåda för mig, jag gråter inga tårar för det. Mattias blev glad iallafall och det är ju kul!

På lördag ska jag ha en liten tjejkväll här hemma. Vi ska spela Buzz, kanske dansa lite dansmatta, se filmen från bröllopet osv.

Ikväll är det vår stora tv kväll, från 20-23 är vi upptagna ;) , men jag tänkte roa mig med att skriva inköpslista tills imorgon då vi ska handla mat. Börjar bli tomt i kylen och skafferiet.

Nu ska jag bläddra lite i min nya skvallerblaska innan top model/idol börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback