Måndag.

Det är alltid samma sak, varje måndag, man har inte kunnat somna tidigt kvällen innan så man är tröttare och segare än någonsin och ligger gärna och drar sig en kvart extra. Sen går själva arbetsdagen fort.  Kvällen slutar med att man sitter och gäspar i kapp i soffan. Bonus denna kväll är dock att jag fryser så jag skakar som ett asplöv. Blä för hösten för att det är så kallt men samtidigt är det mysigt ju, nu värmer ljusen man tänder bra och fleecefilten får inte svetten att rinna.

De senaste dagarna har jag haft lite "hemlängtan", vid vissa tillfällen vill jag så gärna flytta tillbaka men samtidigt trivs jag med vårat hus och liv härnere. Jag behöver bara få en stor dos hemstad och familj och vänner så är allting bra sen.
Du vet väl om att du är välkommen hit att hälsa på också va? Vi har alltid (nästan) plats för en gäst, då syftar jag dock på er som jag känner. ;) Tror inte att alltför många som jag inte känner läser min blogg men jaaa... iallafall!

Nej mina fingrar börjar bli frusna nu... bäst jag slutar skriva! Ha en myspyskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback