TGIF!

Vi sitter här hemma och softar och tittar på videon ifrån bröllopet! Vi tänkte att vi skulle kolla igenom den en gång nu när vi fått den utbränd!  Det blir förmodligen en visning av den imorgon när mina vänner kommer hit. Men jag skulle nog kunna se den massviss med gånger!

Sitter samtidigt med datorn och kollar på en massa gamla bilder. Som ni ser i inlägget nedan ;)

Haha , det är lite roligt när vi går ut ut kyrkan, vi går SÅ i otackt Pinsamt! Sådär då var det värsta över! Mattias kan titta upp från sin dator och jag kan dra ner filten från framför ögonen.
Ska titta vidare lite nu...

Glömde.... Tack och lov att det är fredag. Behövde lite helg kände jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback