and so the weekend is here

Ska visst bli solsken även denna helg. Om inte annat så kanske mitt glada leende kan lysa upp :)

Det har ju varit väldigt skönt med en fyra dagars vecka måste jag säga! Inte långt kvar till nästa gång dock. När vi kom hem idag körde vi igång och flisade en massa grenar och sen satte jag mig och grillade. Inte något alltför avancerat dock, hamburgare. Men gott det också.

Nu har vi en hel hög tv avsnitt inspelade från den gångna veckan så vi har kvällen fullspäckad.

Imorgon ska vi kanske (om den har kommit) hämta och plantera lite häck. Sen så finns det en lååååång lista på annat att fixa i trädgården. Sen började vi prata om en städning inne också. Ibland behöver faktiskt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback