söndagskväll

Sitter här och funderar på att gå och sova snart. Ska ju upp för att jobba mig genom ännu en vecka imorgon. Fast denna blir lite annorlunda, ska ju faktiskt utbilda! Är lite smått nervös måste jag säga, min första utbildning som jag ska hålla i. Men jag är positiv och det kommer ju att gå jätte bra! Och vet ni vad som är ännu mer kul, denna vecka är det bara 4 arbetsdagar. Sen är det helg. Nice!  Det vore trevligt om det alltid var 4 arbetsdagar sen 3 ledigt. Man skulle verkligen hinna vila upp sig!

Idag tog vi en paus i allt trädgårdsfixande och åkte till Växjö för en liten dos av storstad. Det var trevligt att komma iväg lite och strosa i affärer.
Min pappa med sambo är fortfarande här och imorgon bitti drar de till Ullared.

Har lyckats glömma kameran hela tiden idag så ni blir utan bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback