rastlös

Idag har min kära bil kommit hem igen :) Den gick ju inte genom besiktningen så nu har den varit på lagning. Det gjorde ganska ont i plånboken idag vill jag lova. Men nu är dne ju hel :)

Är lite smått rastlös, vet inte varför egentligen. Sitter och kollar på tv men känner att jag vill pyssla med något eller fixa med något. Bla! Måste ju vänta till nästa helg innan vi kan ställa ordning där uppe. Har en liten plan att möblera om i matsalen men det får väl vänta till helgen då det finns lite mer tid. Blä. Jag skulle iof bara kunna ta det lite lugnt.. hmm eller näe jag kan börja plocka ordning på alla mina recept. Det var en bra idé!

Imorgon kommer jag säkert få jobba världens längsta dag också. Då lovar jag att jag inte är rastlös på kvällen...

well well får väl plocka fram recepten då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback