saturday

Idag har vi hunnit med massvis.
 Vi skulle till Ikea och hade förhoppningen att hitta en ny sängstomme men det gjorde vi INTE , vi blev istället väldigt irriterade på att Ikea knappt har några 180 cm breda sängar längre som våra madrasser är. Sen eftersom min make är så långt kan vi inte ha en fotgavel på sängen, de hade då en säng som vi kunde tänka oss. Nej då har de inte plats att ha den uppmonterad, vi vill ju inte lägga en massa pengar på en säng som vi inte äns sett. Vi var måttligt roade så vi åkte några mil och kollade på lite andra möbelaffärer, där det fanns sängar men självklart för några tusenlappar dyrare. Behöver jag tillägga att vi inte köpte någon?

Blev lite annan shopping istället, jag köpte ett par nya träningsbyxor och M en tröja. En helt okej dag, trotts att vi åkte väldigt långt utan att komma hem med en säng. Vi hade iallafall kul :)

Nu ser vi film här och slappar lite allmänt, jag ska upp och jobba imorgonbitti nämligen. Blö! Men ska man vara ledig sin jobb helg får man ju jobba en annan istället. Sen ser morgondagen ut som så att jag ska plugga lite och sen prova på Pilates.

Kommentarer
ida säger:

om ni redan har madrasser kan ni ju bara köpa ben, en snygg "kjol" så har ni en ny säng. eller ett snyggt tyg på en brädbit så har ni en fin gavel. annars kan man ju fynda snygga sängstommar begagnat också... bara lite tips...

2009-08-29 | 21:19:50
Bloggadress: http://www.charlottendal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback