091219

Härliga helg!

Vaknade och insåg att det var riktigt riktigt kallt ute -15 grader visade termometern. Betydligt skönare att ligga kvar under täcket en bra stund. Vi kom upp någorlunda skapligt iallafall, dammade av mina ugg lookalikes när vi skulle ut och handla. Behövs det allra varmaste nu när det är så kallt.

Har börjat med allt julgodis jag har tänkt mig också. Chokladknäck och mozartkulor har det blivit idag. Imorgon blir det vanlig knäck och chokladfudge :) Hoppas allt blir lyckat bara!

Vi åt ett litet minijulbord till middag idag, köttbullar, prinskorv, sill, skinka, sylta, rödbetssallad, leverpastej. Tjaa typ allt jag tycker e gott på julbordet ;) Smakade finfint iallafall!

Nu ser jag på Pirates på 4+ och innan dess såg vi Star Wars 5, imorgon blir det nog 6:an är ju så spännande nu!




Denna finfina julklappen fick jag från mitt nya jobb. En heldel godsaker fanns i boxen!


Kommentarer
Marie säger:

Visst är det mysigt och uppskattat att få en julklapp från arbetsgivaren? Visst är det fint att ge till nån välgörenhetsinsamling och julen ska handla om ge istället för ta, men ändå... liiiite uppskattad är det skönt att få känna sig :-)

2009-12-19 | 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback