God fortsättning!

Hann inte med att blogg ett God Jul igår för vi hade fullt upp hela dagen! Så jag säger God fortsättning istället :) Julafton igår var toppen. Jag hade varit väldigt snäll och fick många paket. Vi åt julmat som är så gott, är dock mätt på det nu kan jag lova!

Idag har vi firat lite mer jul och sen har vi bara slappat, så skönt att kunna göra det ibland också. Man får passa på när man är ledig!

Ett bildregn från julafton...


julgranen och alla klapparna


Lille D har börjat göra en så rolig min...


världens gulligaste!


den äldste och den yngste


vi fick ett paket som lyste



öppna paket var riktigt skoj! Här med farmor o farfar


snöret var också roligt att leka med


syster visar upp sina snygga naglar och juliga örhängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback