Äeh...är det torsdag idag?

Ibland kan veckodagarna vara så förvirrande.  Igår trodde jag att det var torsdag när jag vaknade. Tjoho så helg. Men näe det var ju bara onsdag. Nu är det iallafall torsdag, torsdagkväll till och med. Jag sitter i soffan inlindad i tjugo laer fleece typ. Det är inte kallt men ruggigt. Det har börjat snöa här igen och det är fortfarande en massa minusgrader.

Jag hade en kort arbetsdag idag  så jag har hunnit med en massa saker härhemma. Steka pannkakor bland annat, sist jag gjorde det gick det och h-vete, jag skyller dock allting på smöret jag använda i stekpannan för idag gick det prima.

Nu är det tv-tajm för oss. Mattias har varit hos vår granne och fixat med deras dator och kom precis hem med en Aladdin ask. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback