nu är helgen slut igen

Tiden går fort när man har roligt. Imorgon är det återigen måndag och dags att jobba. Fast jag har faktiskt jobbat idag. Tjoho... inte alltför skoj att gå upp imorse när klockan pep 07:30, jag tittade ut och det var fortfarande vitt och -13 grader. Burrr
Jobbandet gick relativt fort iallafall, tur att man har trevligt sällskap :)

Vi har ju haft besök i helgen... mycket trevligt (det är det ju alltid med besök!) Igår blev det en tur till teboden där vi åt tills vi var riktigt mätta, deras scones är sååå underbart mumsiga! Idag har de visst spelat tvspel typ hela dagen innan de rörde sig hemåt framåt eftermiddagen.

Lyckades glömma kameran större delen av tiden tyvärr men Mattias knäppte en bild på middagen igår.




Sen kastar jag in en bild som jag tog förra veckan när det snöade så mycket. Den blev lite mysig tycker jag...



...och så Urax när han fick borsten förra helgen... han ser lite galen ut men han ääääälllllllskar den verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback