slask slask...

 

Igår kom det snö, idag är det slaskigt värre ute. Tur att det är helg och det är valfritt att gå utanför dörren :) Den här helgen är lika efterlängtad som alla andra vill jag lova. Även om fredagsmorgonen känns jobbigt och seg så har man lite extra energi hela fredag eftersom man får gå hem och vara ledig ( för det mesta).
Är det inte lite konstigt egentligen... största samtalsämnet på jobbet under hela veckan är helgen...

Måndag - vad gjorde du i helgen?
Tisdag - Nu är det långt till helgen.
Onsdag - halvvägs till helgen
Torsdag - Vad ska du göra i helgen?
Fredag - Helg!!

Men även om man trivs på sitt jobb och så vidare så är det alltid skönt när man kan vara ledig och slappa/fixa hemma/ sova länge.

Nu har jag lovprisat helgen tillräckligt tycker jag!

Jag bjuder på en bild på något som lyfter upp det gråa lite...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback