2008 - ett bra år?

Fortsätter med en lista till jag hittade hos Steffi...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Gifte mig & tog körkort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Att ta körkort innan 2008 var slut. Klarade det med 1 månads marginal!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Marie, Jennie & Britt någon jag missat?

4. Dog någon som stod dig nära? 
Inte jätte nära men det var sorgligt ändå...

5. Vilka länder besökte du? 
Danmark, Tyskland & Tunisien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? 
Inte som jag kommer på just nu

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  
2:e augusti - Vår bröllopsdag

8. Vad var din största framgång 2008? 
Körkortet!

9. Största misstaget?
Att jag kuggade någon gång kanske...eller att jag blev påbackad?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Himla massa sjukdum sista halvåret ingen skada dock

11. Bästa köpet?
Har köpt mycket ... hihi

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
The BIG day - bröllopet!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få gifta mig, bröllopsresan och återigen körkortet

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Aldrig ska jag sluta älska dig - Jonas Gardell

You are the one - Sentenced

I kissed a girl - Kathy Perry

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat ;)
 
18. Hur tillbringade du julen? 
Med familjen

19. Blev du kär i år?
Jag blev nog lite nykär ja

20. Hur många one night stands?
Inga alls..

21. Favoritprogram på TV? 
Vi kör på Csi

23. Bästa boken du läste i år?
Hmm... Senaste Evanovich tror jag

24. Största musikaliska upptäckten?
Att singstar är såååå skoj!

25. Något du önskade dig och fick?  
Ett underbart bröllop

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ekonomisk frihet?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åkte bil upp till Nkpg och firade med Mattias familj med grillat och paket :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det...mer säger jag inte...

30. Vad fick dig att må bra? 
Alla mina underbara vänner och min älskade familj

31. Vilken kändis var du mest sugen på?  
Colin Firth

32. Vem saknade du? 
Min mamma

33. De bästa nya människorna du träffade?
Kommer inte på några namn just nu.. de flesta ja känner har jag känt ett tag

34. Mest stolt över?
körkortet-såklart

35. Högsta önskan just nu?
Att 2009 blir ett underbart år för mig och för alla jag älskar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback