Istid...

Burrrrrrr...

Jag är så frusen. Imorse fick jag skrapa rutorna på bilen, kallt. Trotts hjälp av Mattias. På jobbet var det sjukt kallt, har huttrat större delen av dagen. Iskallt påväg till bilen efter jobbet, försökte skrapa men fick liksom inte bort isen. Tur att Sara kom till undsättning. Iallafall, sen in på Ica, nu gör mina fingrar väldigt ont av den hemska kylan. Iallafall så tog jag mig hem utan att ha frusit av någon kroppsdel. Här hemma är det ju inte överdrivet varmt. Värmepumpen snurrar på men det är ett stort hus att värma.

Jag har kommit fram till att jag inte gillar vintern alls, jul okej det är skoj. Men måste det vara så sjukt kallt? Jag klagar på tills det är normal temperatur ute.

Längtar till sommaren... och ska fortsätta tänka varma tankar när jag huttrar unde rmin fleecefilt.

Gillar du kylan eller är den en vår/sommar människa?



Kommentarer
Erica säger:

jag tycker de är supermysigt med vintern! Idag har det varit jättesoligt hos oss och ca -10 grader. Hur underbart som helst, det glittar om snön,knarrar när man går och luften riktigt torr, det är så det ska vara =) (och därför har jag varit inne o slöat typ hela dan :P)

2009-01-05 | 20:54:06
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/
Anonym säger:

Vinter suger dromedar balle fan ta mej...usch, hatar att alltid frysa röven av mej, jag har dock haft tur dessa kalla dagar, har inte haft någon stans jag skulle, så har suttit hemma å druckit te å eldat i kaminen, såååå mysigt!!!Så man kan väl sejja att vinter e bra så länge man får sitta inne!!!FAst sommar får gärna komma i morrn för min del!=)

Kramas*

2009-01-06 | 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback