Myskväll

Nu är vi ensamna!

Det är alltid jätte kul med besök men det är ju ändå lite som att resa bort , ni vet borta bra men hemma bäst. Typ sällskap bra men ensam hellst. Näe jag vet inte vad jag skriver nu. Men iallafall så har vi tänt ljus och dukat upp med choklad och chips och cola! Av någon konstig anledning så smakar cola inte likadant för mig nu som den gjorde förra veckan. Ni som känner mig vet att jag är en cola-oholic, så det är lite konstigt, att cola inte smakar lika gott nu. Kanske bara är en period. Fast annars är det ju väldigt bra, smidigt att sluta!

Vi har iallafall dukat upp gott och ska  nu se film. Ikväll blir det The Dark Knight.


Vi har förövrigt dansat ut julen här hemma nu!


Kommentarer
Jennie säger:

perfekt tillfälle att dra ner på colan! =) brukar vara då man lyckas, jag vet! haha

2009-01-04 | 09:21:40
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/
Cillan* säger:

från en colaoholic till en annan, perfekt att sluta nu, jag har faktiskt lyckats inte druckit på typ 2 månader och d känns skita bra, å så e d juh billigt att sluta dricka cola och till råga på allt gick ja ner ett par kilo...Wiiooiii

Men d e gottis d e d;) hihi

Pussas

2009-01-04 | 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback