Tråk...

Konsten att ha långtråkigt.

Jag sitter i soffan med en kopp té brevid mig och sista säsongen av Gilmore Girls på tv.  Hade det varit en ledig dag hade det varit jätte skönt att bara slöa men konstigt nog är jag hemma och sjuk så är det inte alls lika kul. Bläk.

Men ni tycker knappast att det är kul att läsa när jag bara klagar hela tiden... ska försöka komma på något vettigt att skriva om ;) Hoppas jag är frisk till imorgon iallafall.. vill verkligen åka till Ullared.. men är jag inte bättre så är jag inte bättre...

Kommentarer
Marie säger:

Trist att vara sjuk, men skönt att det inte är flunsan, DEN tar man inte misste på....huga! En förkylning ska ju gå över på ett par dar sägs det och hägrar ULLARED MÅSTE den ju bara gå över!!!! En sån morot hade fått mig att bli kärnfrisk på direkten ;-)

2009-01-15 | 13:28:25
Jennie säger:

Kry på dig!

2009-01-15 | 15:22:21
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback