Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Steffis!



4 av mina favorit program:
* CSI
* Vänner
* Gossip Girl
* One Tree Hill

4 saker jag gjorde i går:

* Läste en bra bok
* Tittade på tv
* Tyckte synd om mig själv
* Lagade mat

4 saker jag ser fram emot:

* Min födelsedag (25 år tjoho!) inklusive festen såklart!
* Semestern i sommar
* Att vi kommer igen och renoverar
* E & Ns bebis

4 favoritrestauranger:
* Pappa Grappa i Nkpg (en gång där och I love it!)
* Subway (räknas väl?(
* Athena i Nkpg
* Hard Rock Café

4 saker på min önskelista:

* Bli ekonomiskoberoende
* Att huset blir klart
* Att allting går bra för alla jag känner och älskar :)
* Att detta blir ett bra år

Jag utmanar:
Jennie
Cilla
Britt
Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback