ännu en varm och solig dag

Jag har inte gjort alltför mycket idag tyvärr. Mattias däremot har fått lite mer gjort, han har både klippt gräs och spacklat :) Jag parkerade mig i solstolen med en skvallertidning och Ellos höst/vinter katalog. Trotts att jag var duktig och smörjde in mig med hög solskyddsfaktor (är man blek och bränner sig lätt så är man) och inte låg i alltför många timmar så har jag lyckats få lite färg. (se nedan)

Framåt kvällskvisten gjorde vi lite kycklingsallad och satt ute och åt den. Varmt och gott! Imorgon ska vi fortsätta spackla, städa och börja slipa det vi spacklat! Men inget mer sånt ikväll , nu ska vi se film, och det är min tur att välja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback