genom regn och rusk

Hemma igen. Usch vad jag hatar att åka bil i spöregn och blåst. Men jag är glad att jag slapp köra :)

Vi har varit uppe hos familjen och hälsat på i ett par dagar. Blev dock bara Ms familj vi träffade hihi. Min syster är utomlands och pappsen min blev sjuk. Men vi har haft det trevligt ändå. Inget vidare väder, det är ju tur att det finns många affärer som man kan tillbringa tid i när regnet öser ner ;)

I måndags var vi ute på landet och grillade med svärföräldrarna, det blev även så på tisdagskvällen, då passade vi även på att möblera om där ute. På dagen i tisdags var och hälsade på min vän Jennie med familj i deras nya lägenhet. Typsikt nog tog jag inte fram kameran :( Joar hade iallafall vuxit massvis sedan vi träffade honom sist!

Vad gjorde vi i onsdags? Hmm.. jo just det. Vi var äntligen (!!) hos fotografen som vi hade till bröllopet och valde ut bilder till förstoring och album.  Oj då bara ett år sent hihi. Sen gick vi lite till i affärer. Eftermiddagen tillbringades hos min svägerska Emmelie och lille Dexter som jag var barnvakt åt senare på kvällen, alldeles själv. Det gick super bra och han var så snäll så. De andra passade på att gå på bio.



Jag får prova bärsjalen. SÅ skön!



Sötnos!



D trivs i farbrors famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback