hemkommen från Gotland

Nu vill jag bara vara hemma!

Vi har varit på Gotland i 4 dagar och turistat järnet! Vi har bott på ett hotell mitt ute på landet, jätte lugnt och skönt. Vi har hunnit se massvis! Jag hoppas ni inte gillar bilder för vi har tagit över 400 stycken hihi. Ska inte lägga upp alla här men ett par stycken iallafall!

 
Ringmuren


Ibland så är det så fint så man bara måste stanna!



Vårat fina hotellrum

Hotellet, Magazinet i Hablingbo



Vacker kustväg påväg till Hoburgsgubben



Hoburgsgubben


Väderkvarnar

Kommentarer
Lina säger:

Vilka härliga bilder. Känner igen mig på många. Gotland är helt fantastiskt!!

2009-07-16 | 09:33:15
Bloggadress: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback