nu är det slut på det roliga

Så var det söndag kväll.  Vilket tyvärr innebär att vår underbara semester väldigt snart är slut. Blö! Jag längtar redan till nästa helg.

Denna helg har varit fullspäckad. I fredags kom Mattias bror, fru och lille son till oss. I lördags var vi på Gekås hela dagen och sen låg vi i soffan och var allmänt trötta och tittade på Twilight (tredje gången för mig).
Idag var vi iväg och fikade på teboden och nu ska vi äta om ett tag, när Mattias och hans bror har tapetserat klart där uppe. Det ni. Färdig tapetserat ;). Det blir att lacka golv i veckan efter jobbet hade vi tänkt!


Lille gubben ligger och sover


Jympar i sitt nya babygym!


Denna mötte jag i trappen i förmiddags. Jag skrek, Mattias trodde jag larvade mig men han insåg snart att jag inte skojade att den var stor!

Kommentarer
fia säger:

AAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! får se om jag vågar åka till Strömsnäsbruk nån mer gång... / Fia

2009-07-26 | 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback