ännu en gång...

Nu sitter vi här igen,söndag kväll och ångesten inför arbetsveckan börjar komma ikapp. Men vi får ju inte glömma att det är semestertider och om hela 10 arbetsdagar så har jag semester. Ni som har det nu kan vara glada för det skulle visst bli fin fint väder i veckan.

Min midsommarhelg har varit på topp. Igår gjorde vi inte mycket alls. Det var soffläge större delen av dagen. Idag började det lugn och på eftermiddagen åkte jag och Emelie hem til Sara i hennes nya lägenhet och fikade innan Emelie tog tåget hem till Göteborg.
Har suttit under kvällen och försökt komma på vad vi ska göra på semestern. Har en hel del att fixa här hemma men en liten tripp kanske vi ska hinna med.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig... ska ju faktiskt upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback