oväntat

Hörreni, den här veckan går ju snabbare än snabbast. En arbetsdag till sen har vi ju lång helg. Härligt! Vår midsommar blir inte som det var planerat från början men det blir nog bra ändå. Man får bara lägga bekymmer åt sidan och tänka positivt! Får min underbara vän Emelie på besök iallafall!



Länge sedan vi sågs!

Efter jobbget idag var jag och handlade mat och mitt i handlandet ringer min kära make och säger att vi ska få besök. Ojoj stressigt värre... tack och lov för självscanning, en sak måste jag dock undra angående självscanningen... varför har de inga fryspåsar ute i affären? Tror de att om man blippar så tinar inte maten upp lika snabbt eller? Irriterande grej. Hur som hellst så sprang jag nästan genom Ica  fick dock med mig det jag skulle tror jag. Hem, hann packa upp och sätta mig ner i 5 minuter sen så kom Mattias bror med kollega förbi påväg hem efter lite jobb. Trevligt!
Tur att vi hade kaffe hemma ;)

Nu har de åkt o vi slö tittar på tv... innan 20:00 (!!!) ibland så blir det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback