semesterplanering

Åhh så roligt, nu har vi bokat en liten tripp på semestern! Härligt ! Nu håller vi tummar och tår att det blir varmt och fint väder. Vi har ju en heldel saker att fixa med här hemma när vi är lediga också så vi lär nog ha fullt upp den tiden vi är hemma iallafall.

Just nu ser jag framemot att det ska bli helg och att jag ska till Ullared med Sara på lördag. Hon har flyttat och behöver en massa saker och jag följer mer än gärna med som den goda vän jag är ;)
Ska bli roligt, fast vi lär ju knappast vara ensamma där tyvärr. Tänk va kul det hade varit. Lugn och ro! Det är sånt man kan göra om man är rik och berömd, fast iof. då handlar man väl knappast på Ullared?

Kommentarer
Marie säger:

Så kul med Ullared, IGEN! Vet inte när jag var där sist, MEN det roligaste brukar faktiskt vara sällskapet, så ni lär få en toppendag! kram

2009-06-26 | 10:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback